Ugrás a fő tartalomra

Bejegyzések

Bejegyzések megjelenítése ebből a hónapból: október, 2014

Diétás palacsinta

Diétás palacsinta
Szinte mindenki egyik kedvenc desszertje a palacsinta, most leírom nektek a tönkölybúzából készült, cukor nélküli variációját :)
Hozzávalók:
25 dkg teljes kiőrlésű tönkölybúzaliszt  2 tk kókuszolaj  2 db tojás (M) 1 csipet stevia 1/2 kk szódabikarbóna citrom pár csepp leve vagy 1 kk citromlé 2-3 dl kókusztej vagy zabtej
1 csipet só




Kakaós- Karobos kuglóf

Kakaós- Karobos kuglóf
Egy nagyon egyszerűen elkészíthető, nem túl, édes egészséges finomság. A diéta során kerüljük a kakaót, csak abba esetben tegyünk bele, ha a már a visszaállási időszakban vagyunk a normál étrendre. 
Hozzávalók:
100 g kölesliszt  100 g barnarizs liszt  50 g hajdina liszt  20 g lenmagliszt 2 ek kakaópor 1 ek karob por  1 kk szódabikarbóna  fél citrom leve vagy 1 ek citromlé  1/2 kk stevia  50 g kókuszolaj  2 ek olívaolaj  200 ml kókusztej 50 ml víz 1-2 db alma (kisebb) vanília